獨居腦人

獨居腦人 --> 一個人住的(所謂) I.T. 人‧ 兩袖清風 (一事無成)‧ 獨斷獨行 (孓然獨身)‧ 感情豐富 (多愁善感)‧ 轉數頗高 (用係無謂事情)‧

星期四, 7月 28, 2005

好心做壞事

我身邊有 d 朋友 (相識少過十年個 d),都會為我心急 (或奇怪),我應該有個女伴,硬要說他某某好o岩我,硬要將某某同我拉埋一齊,亦好奇怪我會甘抗拒或者去迴避,我都好明白佢地o既心態,佢地無錯,因為佢 地多數都係結左婚或者正在熱戀中,人係呢個時候,都係好開心,開心到希望身邊每一個人都好似佢甘開心,所以特別希望朋友中有個係獨身o既話,總會不自覺或 有意幫朋友搵個伴‧呢 d 唔係叫多事,完全係好朋友o既表現‧我都曾經好似佢地甘,係拍拖o既時候,亦係甘介紹女仔比我 d 朋友‧所以我都明白佢地、亦都好多謝佢地‧
但每一個人都係一個故仔,如果未知個故仔始末,就一廂情願去自以為可幫手,甘就真係好心做壞事o路‧我並唔係個 d 終日留戀昔日o既人,但記憶就係記憶,有 d 真係忘記唔到,當呢 d 記憶再浮現,個心真係痛一痛、o那一o那,個種感覺真係好辛苦,亦控制唔到‧我宜家就好辛苦‧
可能我平時亂說話同羅便宜 (語言上),比人一個感覺我係好積極去溝女,其實我只係唔想去諗痛苦o既記憶‧如果無得撩女仔,我就會攪到自己好忙,接多 d 野番黎做‧所以我越撩女仔或越忙,可能就係我最唔開心o既時候!好似好可悲,但係呢個係事實,係我自己,係我o既故仔...

0 Comments:

發佈留言

<< Home