獨居腦人

獨居腦人 --> 一個人住的(所謂) I.T. 人‧ 兩袖清風 (一事無成)‧ 獨斷獨行 (孓然獨身)‧ 感情豐富 (多愁善感)‧ 轉數頗高 (用係無謂事情)‧

星期五, 6月 10, 2005

"老"朋友

今日放工去左馬山食飯,同兩個 "老"朋友去左一間 ok 得o既餐廳,經朋友一提我們已認識八年,其實之前應該有六、七個人係酒店工作認識,仲好記得大班人去玩去食飯,宜家只剩低我地三個,其他人都好少聯絡,佢 地各有各忙,有 d 忙工作、有 d 忙家庭,我諗最主要原因係我地三個仲有少訐童真,唔好聽 d 講句就係幾百厭!
但有一位朋友話計劃會離開香港返加拿大,到時只剩低我同"老"小姐‧哈哈哈... 但我覺得人生每個時候都會有一些朋友、一些敵人,有 d keep 好耐,有 d 好短暫‧但我覺得做朋友 keep 住 "君子之交淡如水" ,一定可以 keep 好耐!
今晚食飯好好,1) 餐廳食物同氣氛都 ok,2) 同自己"老"朋友一齊可以諗乜就講乜,3)因為我星期日生日,唔駛夾錢,哈哈哈哈 ^_^ ....

0 Comments:

發佈留言

<< Home