獨居腦人

獨居腦人 --> 一個人住的(所謂) I.T. 人‧ 兩袖清風 (一事無成)‧ 獨斷獨行 (孓然獨身)‧ 感情豐富 (多愁善感)‧ 轉數頗高 (用係無謂事情)‧

星期日, 5月 15, 2005

結婚.....晚宴

今晚去左一個朋友o既結婚晚宴,都唔明有 d 人大約半年先見一次,都可以請人去撼,但係都有一個人會去,o個個就係我,之所以我會去,全因為一個 "愛"字,雖然同呢班朋友係舊同事時間只有半年,但都可以 keep 住出黎見下面,維持左有 4、5年,我唔知其他人點諗,可能佢地覺得係友誼,但我一路都係一個目的,只想見一個人,真係!只係想見一見她!我沒有她的電話號碼、沒有她的背景資料、 甚至無同佢講個一句說話!佢更加可能無留意到我係甘在意佢!但我仍然想見她!看一眼已經好足夠,感覺真係好舒服!就算呢幾年係我人生中最低潮,只要見一見 她,我就好似一舊义電再义滿甘!甘多年,沒有行動,全因我的經驗→"愛她反而害她"‧雖然每次返屋企o既時候,都有少少傷感,但好快會無事 (我已為...)‧

0 Comments:

發佈留言

<< Home