獨居腦人

獨居腦人 --> 一個人住的(所謂) I.T. 人‧ 兩袖清風 (一事無成)‧ 獨斷獨行 (孓然獨身)‧ 感情豐富 (多愁善感)‧ 轉數頗高 (用係無謂事情)‧

星期二, 7月 19, 2005

o訓唔著

好耐無更新個 blog,一來真係好忙,呢一個月接左兩隻貓 b -- 矇矇查查‧將我同肥波o既生活倒轉再倒轉‧起初想波仔可以有朋友仔可以同佢玩,但波仔好似唔係好接受兩隻 b,每天我返黎o既時候,他只係o係門口喵我幾聲,要我幫佢按摩幾下,跟住就跳上櫃頂收埋自己,完全唔同兩隻 b玩,已經一個月了,佢仍然係甘‧我真係好擔心佢,每日都盡量同佢玩同埋傾計,等佢知道我仍然最鍚佢‧其實波仔好可憐,當佢得一個月o既時候,我在屋企樓 下見到佢,佢好瘦同埋全身濕o西,不停係度震‧本來我已入左地下大閘,佢仍然用軟弱o既聲音喵左我兩聲,我回頭望住佢,佢見我望住佢,佢似乎想行過我度, 但因為無力,只係手仔不停撥,我真係唔忍心,如果o個晚我不救佢,佢第二朝一定死,當時我住係土瓜灣,係租套房住,我同包租公講,只要救生佢,過兩日會放 佢返出街,最後當然無啦,因為佢好懂事同好乖,一星期之內,我知道我係唔可以忍心再棄置佢返出街,連包租公都唔忍心趕佢走,就算包租公唔俾養,我都會搵第 二度租啦!呢四年佢同我都相處得好好,有好開心,有好唔開心o既時候,佢都係我左右,佢比我之前o既貓咪更懂事同乖‧但宜家佢好似好唔開心,我都好唔開 心,一心本來想佢無o甘悶,搵隻小朋友陪佢,令佢開心 d,反而令佢好唔開心甘,都只怪我一廂情願為佢好,原來事實係重衰左‧唉... 成世人都係甘‧
人 - 我就成日估計錯誤o者,連我 d 貓咪都估錯,我真係失敗‧真係好希望識得聽佢講野,等佢教我做人‧

0 Comments:

發佈留言

<< Home